A.G

A.G

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 606
بازدید دیروز : 375
بازدید هفته : 1343
بازدید ماه : 3845
بازدید کل : 105993
تعداد مطالب : 329
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس عاشقانه 1

اس ام اس عاشقانه

عشق چيز عجيبي نيست...
همين است كه تو دلت بگيرد...
و من نفسم

 

 

به سلامتی زنجیری که صدسال زیربرف وبارون می مونه،می پوسه، ولی ازهم جدانمیشه، امیدوارم بمونیم، بپوسیم، ولی ازهم جدانشیم

 

 

اگه يه روز بفهمم دوستم نداری مثل جوجه های زرد تپلی وسط باغچه ميشينم، داد میزنم: پیشی بیا منو بخور !

 

 

میلیون ها و میلیاردها آدم توی این دنیا هستند و همه شان می توانند بی تو زندگی کنند ، آخر من بدبخت چرا نمی توانم ؟

 

 

میان این همه فکر ، یاد تو پرچم صلحی است که آرام میکند تمام مرا!!!

 

 

اگه بازم دلت میخواد / یار یکدگر باشیم/ مثال ایوم قدیم/ بشینیمو سحر پاشیم/ باید دلت رنگی بگیره/ دوباره آهنگی بگیره/بگیره رنگ اون دیاری/ که توش نمو تنها نذاری

 

 

هر آنکس عاشق است از جان نترسد یقین از بند و از زندان نترسد. دل عاشق بود گرگ گرسنه. که گرگ از هی هی چوپان نترسد.

 

 

اگه عشقت كورم كنه مهم نيست حس بودنت قشنگ تر از ديدن دنياست

 

 

هرکس زخدا مي طلبد راحت جاني ، من طالب آنم که تو بي غصه بماني....

 

 

فراموشم مکن ای یار جانی ، که در راه تو دادم زندگانی ، جوانی را به پایت پیر نمودم ، که من سرمایه ام بوده جوانی.

 

 

دوست داشتم اشک بودم درون چشمانت متولد میشدم رو گونه هایت زندگی میکردم و زیر پایت میمردم تا بدانی چقدر دوست دارم.

 

 

هستي به دلم ، به دل كه نه ، در جاني ، در جان مني و در دلم مي ماني .

 

 

دلم تنهاي تنهاس ديگه از همه سيره،ولي با همه ي درداش براي تو ميميره.

 

 

نمي دانم چرا چشمانم گاهي بي اختيار خيس مي شوند،ميگويند حساسيت فصليست،آري من به فصل فصل اين دنياي بي تو حساسم.

 

 

روی ماهت گر زچشم بی قرارم غایب است یاد زیبایت همیشه در دل من زنده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:اس ام اس عاشقانه 1, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد / a.g.loxbog.com تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به

ابزار پرش به بالا